Oblíbené

493 oblíbených alb 29 oblíbenců

mhus
Tak jsem se zase vnutila k "úterňákům".Akci vede Lojza a většina Varáků zatopený lom Medard nezná-ani povrchovou těžbu-prošli jsme zakázaným územím znovu otevřeného lomu.Všichni byli klidní,že cesta kolem jezera bude po rovině,ale museli jsme vystoupat do Habartova (do hospody!),tak byl i kopeček. Parádní mraky nad vodou,dobré na focení.Povedlo se,je s nimi dobře!
Kategorie: krajinapříroda
  • minulé úterý
  • 2.3.2019
3 komentáře
  • 16.2.2019
mhus
19.ledna 2019,vede Vl.Zedník. Je hezky,není to daleko,nejede se brzy...proto je nás asi 60!!! Konečně jednou oni do Chodova (a pak do Lokte),ne já do KV.Návštěva muzea lázeňských pohárků,úzké uličky,hradby,vyhlídky...Loket je prostě pěkné město.My jdeme mimo program zpět do Chodova přes Hory.
  • 19.1.2019
habot
dnes jsem potkala čtvrteční turisty šli z Nové Role do Varů počasí jim přálo bylo i sluníčko
  • 10.1.2019
mhus
5.ledna 2019 navštívíme informační centrum Elektrárny Ledvice.Jedeme rychlíkem do Bíliny,přestup do Chotějovic.Je nás 33.Vyfasujeme oranžové vestičky,podepíšeme seznámení s bezpečností v objektu a můžeme "do provozu".Projekce v 3D,seznámení se zařízením elektrárny na simulátoru a výtahem vyjedeme na 144m vysokou věž-výhledy.Zpět do Bíliny a ještě do lázní Bílinská Kyselka.Ač ještě chorá,musela jsem to vidět,byla to paráda.
Kategorie: cestováníměsta
  • 5.1.2019
  • březen 2015 až leden 2019
  • 1.1.2019
mhus
Dnešní "předsilvestrovský" pochod není v Mostově,ale jedeme do Klášterce a podél řeky Ohře do Kadaně.Nejede se moc brzy,dráhu máme skoro zadarmo,cesta nenáročná,všechny chceme po Vánocích zhubnout...prostě je nás asi 60ks.
V Kadani, část výpravy vyběhne na rozhlednu,někteří jdou rovnou do města,podél řeky a hradeb.Tak pár obrázků z 29.prosince 2018 a za pár dní Novoroční čtyřlístek...
  • 29.12.2018
mhus
Pátek 28.prosince-jen tak,aby se něco dělo,když je tak hezky-okruh ze Sokolova,Těšovic do Královského Poříčí na statek Bernard a zpět,kudy to neznám-po žluté,pak po cyklostezce do Sokolova a na vlak do Chodova.Bylo krásně,hlavně,aby to vydrželo i zítra na pochod s turisty KV.
  • 28.12.2018
mhus
Sobota 8.prosince 2018.Stejně jako loni,jedeme na Krušnohorský adventní pochod z Božího Daru do Oberwiesenthalu.Předpověď počasí není nejlepší,u nás "dole" prší.Ale jsme stateční,jedeme !! Většina z nás má prezentaci předem,tak po příjezdu linkového autobusu můžeme brzy vyrazit na trasu.Fotky proti loňsku jsou mizerné, stejně jako počasí.Tak jen pár obrázků...
  • 8.12.2018
1 komentář
  • 24.11.2018
  • 17.11.2018
  • 10.11.2018
3 komentáře
  • 3.11.2018
miradvo
Dvoudenní turistická akce odboru KČT Nepomuk ve dnech 19.-20.10.2018. Páteční pivní pochod, sobotní turistické trasy,Toulavý kočárek a turistický bál.Počasí nám přálo dopoledne mlha a odpoledne už bylo slunečno. Celkem se zúčastnilo 812 pochodníků. Fotografie jsou od Míry, Václava M,Karla,Šlapeťáka,Pepíka S.
Kategorie: sport
  • 19.10.2018
  • říjen 2018
  • 13.10.2018
mhus
6.října 2018 18.ročník Pochodu O jáchymovský tolar, 142 účastníků, 4 trasy-dvě na české a dvě na německé straně.My šli 12km z Oberwiesentálu do Božího Daru a zpět do Jáchymova tzv. Anton-Gunther-Weg. Tak pár obrázků z krásné,již podzimní přírody Krušných hor.
1 komentář
  • říjen 2018
4 komentáře
  • 22.9.2018
swk
Za pěkného slunečného počasí jsme se vydali z Kraslic z počátku v komorní sestavě osmi lidiček.U hřbitova na Tisové se k nám přidal pan Ladislav Zoubek ze Sokolova.Od hřbitova jsme stoupali k horské chatě se zděnou rozhlednou - Bleiberg. U křižovatky pod Bleibergem na nás čekala odměna v podobě občerstvení - chleba ze sádlem, nebo škvarkovou pomazánkou a cibulí.Jako bonus i pečený zákusek - perník a různé ovoce.K pití čaj a káva. Bylo o všechny skvěle postaráno. Po výstupu na uzavřenou rozhlednu jsme postupně sestupovali k budově Horské služby a následně lesem k Bublavským vodopádům. Trasa vedla dál do Stříbrné a zpět do Kraslic.Cestou jsme potkali čertici,která byla jednou z mnoha připravených pro místní děti - Pohádkový les. Putování jsme ukončili v místní kraslické restauraci Severka, kde jsme se někteří osvěžili polévkou a žejdlíkem piva. A k tomu jsme měli štěstí na setkání s Martičkou a spol, byli na kole a cestou se zastavili v téže restauraci. Snad budu mluvit i za ostatní, že počasí a příjemná pohoda vedoucího akce pana Vladimíra zajistila pěkný výlet, děkujeme.